Klachten

Feedback

Het kan zijn dat u iets tegenkomt in mijn praktijk waarvan u vindt dat het beter kan. Wij zijn altijd blij met een terugkoppeling van wat goed of slecht gaat. U kunt dit, al of niet schriftelijk, aan onze assistente melden. Als u dan tevens aangeeft prijs te stellen op terugkoppeling, zullen wij u berichten hoe wij daar verder mee zijn gegaan. Wij zullen ons best doen zaken te verbeteren waar mogelijk.

Klachten

Als u een klacht hebt over onze praktijk staan u een aantal mogelijkheden open.

Interne klachtenprocedure

U vraagt aan de assistente een klachtenformulier. Dat vult u in. Deze klacht wordt dan behandeld door dokter Harmsen. U krijgt daar binnen 4 weken een reactie op. Het kan zijn dat u een gesprek met een van de medewerkers in de praktijk wil, het kan zijn dat er iets organisatorisch niet goed loopt. Wij zullen uiteraard ons best doen om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Externe klachtenprocedure

Denkt u er met ons niet uit te komen, dan kunt u ook een externe klachtenprocedure starten. Dit doet u door een brief of een e-mail te sturen naar:
Klachtencommissie Patiënt -Huisarts Noordwest Nederland
Postadres: DOKH Robijnstraat 6
1812RB ALKMAAR
Telefoonnummer: 072-5279100
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Indien uw klacht huisarts van der Velden betreft kunt u terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen eerstelijnszorg. U kunt echter ook eerst ook gebruik maken van de interne klachtenprocedure.

Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
www.skge.nl
Op de website van deze stichting vindt u uitleg over de te volgen procedure.
SKGE
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
088 0229100
Maandag t/m donderdag
tussen 09.00 en 17.00 uur.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

© Dr.G. J. De Bruijn | BIG nr: 09035902101