• Home
  • Praktijkinformatie
  • Klachten

Klachten

Feedback

Het kan zijn dat u iets tegenkomt in mijn praktijk waarvan u vindt dat het beter kan. Wij zijn altijd blij met een terugkoppeling van wat goed of slecht gaat. U kunt dit, al of niet schriftelijk, aan onze assistente melden. Als u dan tevens aangeeft prijs te stellen op terugkoppeling, zullen wij u berichten hoe wij daar verder mee zijn gegaan. Wij zullen ons best doen zaken te verbeteren waar mogelijk.

Klachten

Als u een klacht hebt over onze praktijk staan u een aantal mogelijkheden open.

Interne klachtenprocedure:
U vraagt aan de assistente een klachtenformulier. Dat vult u in. Deze klacht wordt dan behandeld door dokter Harmsen. U krijgt daar binnen 4 weken een reactie op. Het kan zijn dat u een gesprek met een van de medewerkers in de praktijk wil, het kan zijn dat er iets organisatorisch niet goed loopt. Wij zullen uiteraard ons best doen om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Externe klachtenprocedure

Denkt u er met ons niet uit te komen, dan kunt u ook een externe klachtenprocedure starten. Dit doet u door een brief of een e-mail te sturen naar:
Klachtencommissie Patiënt -Huisarts Noordwest Nederland
Postadres: DOKH Robijnstraat 6
1812RB ALKMAAR
Telefoonnummer: 072-5279100
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.